Od lutego 2020 roku mecze piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy będą rozgrywane nową futbolówką Uniforia wyprodukowaną przez Adidas. To siódmy model piłki tej marki dostarczony na potrzeby Ekstraklasy.
- Od prawie sześciu lat adidas dostarcza nam oficjalne piłki będące synonimem najwyższej jakości i nie inaczej jest tym razem. Uniforia, jaką nasza liga będzie grała od startu piłkarskiej wiosny, to zaawansowana technologia i nowoczesny design, ale przede wszystkim zapowiedź piłkarskiego roku 2020 - komentuje Marcin Mikucki, dyrektor komunikacji, marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie SA.
- Oprócz zawodników PKO BP Ekstraklasy, piłką tą grać będą także uczestnicy mistrzostw Europy, wśród których mam nadzieję, nie zabraknie piłkarzy z polskiej ligi - zaznaczył.
Mecze PKO BP Ekstraklasy nową piłką Adidasa będą rozgrywane od 21. kolejki, która zacznie się 7 lutego przyszłego roku.
Nazwa piłki nawiązuje do jedności i euforii - uczuć, które towarzyszą wielkim wydarzeniom piłkarskim. Na jej wygląd składają się szerokie, czarne linie biegnące po piłce, przerywane paletą jasnych kolorów. Ma to symbolizować przekraczanie barier i różnorodne wartości prezentowane zarówno przez drużyny narodowe, jak i kluby.
##NEWS https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/ekstraklasa-transmisje-w-internecie-na-onefootball-w-niemczech-austrii-i-szwajcarii #
- Uniforia to siódma wyprodukowana przez nas piłka, na której znalazło się logo Ekstraklasy. Technologicznie jest to nasz najbardziej zaawansowany produkt. Piłkarzom występującym na najwyższym poziomie umożliwi pokazanie pełni ich umiejętności i uatrakcyjni ligę gradem bramek. Partnerstwo adidas i Ekstraklasy wciąż się rozwija, a nasze długofalowe podejście strategiczne przynosi wymierne korzyści obu stronom - komentuje Krzysztof Łuczakowski, dyrektor marketingu sportowego Adidasa w Europie Wschodniej.