Reklama2012-04-04
4

Elbląg przyspiesza w nowym logo i haśle

Elbląg zyskał nową identyfikację wizualną opartą na logotypie i haśle „Elbląg przyspiesza”. Przygotowało ją konsorcjum firm 2BA i IPC Consulting.

Nowe logo Elbląga jest złożone z dwóch części: nazwy miasta i grafiki o dynamicznej formie. Ten drugi element nawiązuje do różnych kształtów: sygnetu, spirali czy znaku „@”. Dzięki temu ma podkreślać poszczególne atrybuty wizerunku miasta - przede wszystkim nowoczesność, energię, aktywność i przedsiębiorczość. Na te cechy wskazują również zastosowane w logotypie kolory pomarańczowy i żółty, nawiązujące też do herbu miasta.

Znakowi graficznemu towarzyszy hasło „Elbląg przyspiesza”. - To nie jest pusty slogan, ale początek drogi, która nas czeka, by wypromować nasze miasto jako energetyczne, kreatywne, inspirujące - mówi Grzegorz Nowaczyk, prezydent Elbląga -

Nowe logo i hasło to część strategii promocji Elbląga na lata 2012-2015, która w najbliższym czasie zostanie przedstawiona radnym i mieszkańcom tego miasta. Identyfikację i strategię przygotowały Agnieszka Nowak z firmy 2BA i Agnieszka Kotlińska z IPC Consulting.

Autor:tw

Więcej informacji:Elbląg

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas