Badania2013-03-01
2

Elżbieta Gorajewska za Janusza Durlika na czele OFBOR-u

Elżbieta Gorajewska została wybrana prezesem Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku. Zastąpiła na tym stanowisku Janusza Durlika, którego druga dwuletnia kadencja dobiegła końca bez możliwości ponownego wyboru.

Na co dzień Elżbieta Gorajewska pracuje jako dyrektor zarządzający firmy Nielsen Audience Measurement. Wcześniej była związana z CBOS i GfK Polonia. Prezesem OFBOR-u była już w latach 2003-2005.

W czasie rozpoczynające się kadencji Gorajewska chce doprowadzić do wzrostu znaczenia certyfikowanych agencji badawczych. - Naszym priorytetem w najbliższych latach będzie pokazywanie, jak ważna dla przedsiębiorstw i instytucji jest wiedza dostarczana przez profesjonalne agencje. Równolegle będziemy bardzo podkreślali, że w działalności badawczej nie może być mowy o jakichkolwiek kompromisach w obszarze jakości. Dlatego niezmiennie będziemy rekomendowali klientom korzystanie z usług agencji badawczych posiadających certyfikat PKJPA - zapowiada.

Ten certyfikat OFBOR promuje od ub.r. - Na rynku pojawiło się wiele podmiotów świadczących tanie usługi badawcze bardzo niskiej jakości. To buduje presję cenową i w ostatecznym rozrachunku obniża wartość jaką otrzymują klienci. Chcemy ich przekonywać, że nie warto oszczędzać na jakości - dodaje Elżbieta Gorajewska.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas