PR2016-09-19
0

EMC Instytut Medyczny nowym klientem HealthThink

Agencja HealthThink public relations rozpoczęła współpracę ze spółką EMC Instytut Medyczny SA.

Agencja zajmie się opracowaniem strategii komunikacji wewnętrznej oraz wesprze działania komunikacyjne z zakresu HR, komunikacji wewnętrznej, media relations i marketingu internetowego.

Prace dla klienta koordynuje Agnieszka Mikołajczyk Account Manager.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

EMC Instytut Medyczny to notowany na rynku GPW (New Connect) operator grupy szpitali i przychodni. Spółka posiada 10 szpitali i 26 przychodni na terenie całego kraju. Usługi świadczone są pod parasolem marek EMC Szpitale i EMC Przychodnie.

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas