Badania2016-02-10
0

Emil Pawłowski awansował w Gemiusie na chief scientist

Emil PawłowskiEmil Pawłowski

Emil Pawłowski, dotychczasowy dyrektor ds. metodologii w Gemiusie, objął w firmie nowo utworzone stanowisko chief scientist. Będzie kierował zespołem zajmującym się badaniem internetu.

Z Gemiusem Emil Pawłowski jest związany od sierpnia 2013 roku, poprzednio pełnił funkcję dyrektora ds. metodologii. Wiosną ub.r. razem ze swoim zespołem wprowadził nową metodologię liczenia internautów, dostarczającą wydawcom dane o całkowitym zasięgu ich stron. Rozwiązanie w maju ub.r. nagrodzono w kategorii Badanie internetu w konkursie IAB Europe, Gemius wdrożył już je na większości rynków, na których działa. W maju ub.r. firma zapowiedziała razem z Nielsen Audience Measurement i Millward Brown realizowanie wspólnego badania korzystania przez Polaków z różnych  mediów.

Jako chief scientist Pawłowski zarządza w Gemiusie zespołem, który będzie zajmował się nowym badaniem internetu. - Umożliwimy precyzyjny pomiar bardzo małych stron internetowych lub kampanii internetowych bez konieczności zwiększania liczebności paneli badawczych. Stworzymy model do łączenia danych pochodzących z różnych źródeł, np. aplikacji mobilnych i stron www. Dzięki temu klienci dostaną precyzyjne odpowiedzi na pytania, bez konieczności ponoszenia zbędnych wydatków na przestarzałe metody badawcze - zapowiada menedżer.

Gemius szuka nowej osoby na zwolnione stanowisko dyrektora ds. metodologii.

Emil Pawłowski wcześniej pracował m.in. w firmach Redefine, The Nielsen i AGB. Z branżą badań mediów jest związany od kilkunastu lat. Jest absolwentem Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki UW.

Autor:tw

Więcej informacji:Gemius, Emil Pawłowski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas