Linie lotnicze Emirates planuje przegląd swoich globalnychzobowiązań reklamowych.
Pomimo, że uruchomienie przetargu na warty 160 milionów funtówbudżet planowane jest nie wcześniej niż na lipiec, to mający swojąsiedzibę w Dubaju przewoźnik już skontaktował sięz wieloma sieciami reklamowymi zapraszając je do złożeniaofert.
Obecnie linie korzystają w omawianym zakresie z usług różnychagencji w różnych częściach świata (np. Leagas Delaney w Wlk.Bryt.). Nieoficjalnie wiadomo, że będąca głównym sponsoremangielskiego klubu piłkarskiego Arsenal Londyn firma, chce terazprzekazać swój budżet w ręce jednej reklamowej sieci.
Podobnie postąpiła ona w ubiegłym roku w przypadku swojegoglobalnego budżetu medialnego, przekazując go w całości sieciPublicis Groupe Media.
Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za kampanie reklamoweEmirates na ponad 80 rynkach całego świata.
źródło: Brand Republic