Reklama2015-11-05
0

Empik przenosi obsługę mediową z Lowe Media do SMG

Dom mediowy SMG wygrał przetarg na obsługę spółki Empik w zakresie planowania i zakupu mediów. Poprzednio zajmował się tym Lowe Media.

SMG zajmuje się dla Empiku przygotowaniem strategii komunikacji oraz planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji oraz internecie.

- Zależało nam na wyborze agencji, która najlepiej zrozumie cele biznesowe naszej marki i w oparciu o nie przygotuje długoterminową strategię i plan komunikacji. Propozycja SMG była najbardziej kompleksowa i zbieżna z naszą wizją - - uzasadnia Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu i PR w Empiku.

Nie podano, ile ani które inne domy mediowe brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia ani jaka jest wartość tego budżetu.

Niedawno rozstrzygnięty przetarg na obsługę Empiku w zakresie strategii i kreacji reklam wygrała agencja Change.

Autor:tw

Więcej informacji:Empik, SMG, Change

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas