Reklama2013-04-16
0

Empik w metrze zachęca do czytania

W warszawskim metrze ruszyła organizowana przez Empik ambientowa akcja społeczna promująca czytelnictwo "A Ty do czego używasz książek?". Za realizację akcji odpowiada Grupa Ströer.

W ramach kampanii "A Ty do czego używasz książek?" na ścianach stacji metra Centrum pojawiło się sześć różnych kreacji. Umieszczono na nich dane statystyczne, m.in. mówiące o tym, że tylko 11% Polaków czyta ponad 7 pozycji rocznie, a 60% dorosłych w naszym kraju nie czyta książek w ogóle.

Akcja potrwa do końca kwietnia br. Towarzyszą jej plakaty w sklepach sieci Empik, aktywności w przestrzeni miejskiej oraz działania PR.

 

 
 

 

Za realizację akcji odpowiada Grupa Ströer. Kreację wykonał artysta grafik Grzegorz Sikora.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas