Telewizja2022-01-19
10

Endemol Shine Polska zrealizował „Lego Masters” dla Czech i Słowacji

Uczestnicy „Lego Masters 2”; fot. TVNUczestnicy „Lego Masters 2”; fot. TVN

Firma Endemol Shine Polska w styczniu br. zrealizowała dla Czech i Słowacji program „Lego Masters”.

„Lego Masters” to format, który został stworzony w 2017 roku dla brytyjskiego Channel 4, dotychczas powstały lokalne edycje w takich krajach, jak m.in. USA, Australia, Niemcy i Holandia. Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet zmuszony jest opuścić program.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dwie polskie edycje „Lego Masters” jesienią 2020 i 2021 roku pokazał TVN, nie wykluczone że stacja będzie chciała nadawać kolejną serię. Za realizację projektu odpowiada Endemol Shine Polska.

Endemol Shine Polska producentem czeskiej i słowackiej edycji projektu

Jak wynika z najnowszych informacji, firma Endemol Shine Polska w styczniu br. zrealizowała „Lego Masters” dla Czech i Słowacji. Jest to wspólna edycja dla obu krajów, która będzie nadawana wiosną tego roku w czeskiej TV Nova i słowackiej TV Markiza. Składa się z czterech odcinków, w których wystąpią uczestnicy z obu krajów.

Okres zdjęciowy rozpoczął się na początku stycznia. Prace na planie zakończyły się we wtorek, były realizowane w studiu Transcolor. Przy programie pracowała ekipa produkcyjna z Polski, ale redakcja projektu, reżyser i producent pochodzą z Czech i Słowacji.

Endemol Shine Polska już wcześniej realizował programy dla innych krajów, a wśród nich teleturniej „The Wall” dla m.in. Australii, Izraela, Niemiec, Finlandii, Rumunii, Rosji, Grecji, Anglii i Danii, czy show „All together now” dla Rumunii.

Premierowe odcinki reality-show „Lego Masters 2” na antenie TVN oglądać można było w piątki o godz. 20.00, w okresie od 5 listopada do 10 grudnia ub.r. Średnia widownia programu wyniosła 839 tys. osób, co przełożyło się na 6,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,05 proc. w grupie 16-59.

Dla porównania, pierwszy sezon emitowany rok wcześniej w soboty o 20.00 po śledziło 1,17 mln osób, co przełożyło się na 8,09 proc. udziału w 4+, 12,67 proc. w 16-49 oraz 10,13 proc. w 16-59.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas