Telewizja2023-09-22
4

Endemol Shine Polska poszukuje uczestników do nowego show „Return Masters”

Firma Endemol Shine Polska w czwartek rozpoczęła poszukiwania uczestników do nowego projektu o roboczym tytule „Return Masters”. Jak wynika z naszych informacji program trafi do jednego z kanałów Polsatu.

„Return Masters” to program w którym łowcy okazji prześcigają się w licytowaniu a następnie jak najkorzystniejszej sprzedaży całych palet przedmiotów pochodzących ze zwrotów. W projekcie biorą udział fascynaci, zawodowcy, pasjonaci dawania przedmiotom drugiego życia.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Poszukiwania uczestników chętnych do udziału w programie rozpoczęły się w czwartek, 21 września 2023 roku. Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie endemolshine.pl.

- Jeśli uwielbiasz adrenalinę, czujesz, że możesz zostać odkrywcą, prawdziwym poszukiwaczem skarbów, a przy okazji masz żyłkę do robienia interesów, wiesz co warto sprzedać a co warto kupić żeby jak najwięcej zyskać - zgłoś się do nas – informuje producent.

Kiedy i gdzie emisja?

Endemol Shine Polska nie podaje informacji na temat nadawcy, dla którego projekt „Return Masters” będzie realizowany.

Jak wynika z naszych informacji program trafi do jednego z kanałów Polsatu.

Formuła „Return Masters” jest zbliżona do formuły emitowanego w Czwórce show „Łowcy skarbów. Kto da więcej” (aktualnie w stacji oglądać można trzeci sezon), w którym uczestnicy mają okazję zaprezentować swoje antyki czy inne przedmioty kolekcjonerskie, mogące prezentować jakąkolwiek wartość - oraz skonsultować ich pochodzenie, historię i wartość z ekspertem.

Zasady nowego projektu Endemol Shine Polska przypominają także znanego z TTV reality-show „Zakup w ciemno”, w którym kilku doświadczonych handlarzy i nie obawiających się ryzyka sprzedawców konkuruje ze sobą walcząc o zdobycie najbardziej wartościowego towaru. Jesienią stacja pokazuje drugą odsłonę cyklu.

Endemol Shine Polska z 74 mln zł przychodu w 2022 roku

Przychody producenta telewizyjnego Endemol Shine Polska, realizującego formaty dla głównych nadawców telewizyjnych, Netfliksa i Viaplay, zmniejszyły się w 2022 roku o 20,5 proc. do 74,71 mln zł, a wynik netto poszedł w dół z 2,68 mln zł zysku do 1,18 mln zł straty.

Autor:mk

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas