Reklama2012-07-06
3

Enea unieważnia przetarg mediowy. „Zmieniły się warunku gospodarcze i ekonomiczne”

Enea unieważniła ogłoszony pół roku temu przetarg na planowanie i zakup mediów. Firma uzasadnia, że zmodyfikowała swój budżet mediowy, bo zmieniły się warunki gospodarcze i ekonomiczne.

„Przetarg został ogłoszony pół roku temu, wówczas panujące warunki gospodarcze i ekonomiczne wyznaczyły nam inne założenia budżetowe. Obecnie, musimy dostosować je do panującej sytuacji finansowej i rynkowej, a także zmienić założenia dotyczące współpracy z domem mediowym” - czytamy w komunikacie Enei. Firma dodaje, że po dostosowaniu tych kryteriów ogłosimy termin nowego przetargu.

Poprzednio Enea współpracowała z domem mediowym Mindshare. Niedawno firma zmieniła agencję reklamową, wybierając Heads Advertising w miejsce Grupy Codex (przeczytaj o tym więcej).

Autor:tw

Więcej informacji:Enea

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas