Reklama2020-04-07
7

Ojciec i syn w nowym spocie rządowym dotyczącym koronawirusa, emisja w TVP, Polsacie, TV Trwam i TV Republika (wideo)

W ramach rządowej kampanii o zasadach zachowania w czasie epidemii koronawirusa przygotowano spot, którego bohaterami są ojciec i syn. Zaznaczono, że spot jest emitowany w stacjach Telewizji Polskiej i Polsatu, TV Trwam oraz TV Republika.

W spocie dorosły syn tłumaczy ojcu, jak należy zachowywać się w codziennych sytuacjach w związku z epidemią: nie podawać ręki na powitanie, kichać i kaszleć w zgięcie łokciowe, często myć ręce mydłem przez minimum 30 sekund oraz ograniczyć wychodzenie z domu (np. robiąc zakupy w internecie). Uwag od syna jest tyle, że ojciec żartobliwie mówi do niego „tato”.

Spot kończy się planszą odsyłającą na rządową stronę internetową szczegółowo opisującą zasady bezpieczeństwa związane z epidemią.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/kancelaria-premiera-szuka-posrednika-do-publikacji-kondolencji-i-nekrologow-w-rzeczpospolitej-naszym-dzienniku-i-gazecie-polskiej-codziennie ##

- Kiedyś rodzice uczyli nas stawiać pierwsze kroki, prowadzili za rękę. Teraz my możemy się zrewanżować i uczyć rodziców kształtować nowe zachowania, które pomogą im przetrwać w walce z wirusem. Nasz film pokazuje wzruszającą historię relacji ojca i syna, gdzie te role się odwracają. Jest zachętą do tego, żeby się wspierać nawzajem i doceniać, że mamy siebie - komentuje Natalia Dudek, autorka scenariusza spotu.

 

Spot przygotowano w ramach wspólnej kampanii kancelarii premiera, Ministerstwa Zdrowia i Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Reżyserią zajął się Marek Dawid, a kreacją i realizacją - Fabryka Komunikacji Społecznej we współpracy z domem produkcyjnym Propeller Film.

W klipie wystąpili aktorzy Stanisław Banasiuk i jego syn Mateusz Banasiuk. Zaznaczono, że na planie zachowane zostały niezbędne środki ostrożności.

Klip jest emitowany od zeszłego piątku w kanałach telewizyjnych (TVP, Polsat, Trwam i Republika) oraz w internecie.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/przez-koronawirus-inaczej-spedzimy-swieta-wielkanocne-badanie-nelsen ##

Ogłoszenia rządowe w prasie, ale nie w „Gazecie Wyborczej”

W połowie marca Ministerstwo Zdrowia udostępniło serię animowanych spotu informujących, jakie środki bezpieczeństwa zachowywać w związku z epidemią. Klipy emitowali publiczni i prywatni nadawcy telewizyjni i radiowi, a także wydawcy internetowi. Szef kancelarii premiera Michał Dworczyk dziękował mediom prywatnym za zaangażowanie się w tę akcję.

Od połowy marca Ministerstwo Zdrowia i kancelaria premiera często wykupują całostronicowe ogłoszenia prasowe, w których informują o kolejnych obostrzeniach wprowadzanych z powodu epidemii oraz działaniach rządu przeciw jej gospodarczym konsekwencjom. Ogłoszenia pojawiają się w prawie wszystkich dziennikach ogólnopolskich i wybranych tygodnikach, nie są natomiast publikowane m.in. w „Gazecie Wyborczej”, na co jej kierownictwo zwróciło uwagę już trzy tygodnie temu.

- Żeby była jasność w sprawie dzisiejszego ogłoszenia rządu o koronawirusie - „Wyborcza” nie dostała oferty jego zamieszczenia. Zapewniam, że dalibyśmy po kosztach - zapewnił na Twitterze Roman Imielski, wicenaczelny „Gazety Wyborczej”.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/poradnik-dla-seniora-nowy-program-tvp-info-na-czas-pandemii-koronawirusa-opinie ##

W poniedziałek dziennikarz „GW” Wojciech Czuchnowski zwrócił uwagę, że nowe ogłoszenie wykupiono we wszystkich dziennikach ogólnopolskich oprócz „Wyborczej”.

 

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas