Reklama2008-05-13
0

Epuls otwiera oddział biura sprzedaży reklam w Warszawie

Serwis społecznościowy Epuls otwiera warszawski oddział biurasprzedaży reklam. Przedstawicielem firmy w Warszawie będzie PawełGordon, który dołączył do firmy na początku maja.

Bezpośrednio przed podjęciem pracy w Epuls, Gordon pracował wsieci reklamy internetowej IDMnet, gdzie był dyrektorem działusprzedaży agencyjnej.

Otwarcie biura sprzedaży w Warszawie jest jednym z elementówprzyjętej przez Epuls strategii mającej zwiększyć wpływy z reklamyw ogólnej strukturze przychodów serwisu. Pod koniec stycznia tegoroku firma otworzyła biuro sprzedaży reklam (z siedzibą w Krakowie)oraz wdrożyła własny system adserwerowy, a w marcu ogłosiła nowąofertę i cennik dla klientów agencyjnych i bezpośrednich. Oddziałwarszawski ma skoncentrować się na sprzedaży agencyjnej i obsłudzedomów mediowych.

Autor:pr

Więcej informacji:Epuls, Paweł Gordon

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas