Serwis społecznościowy Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam.Obok działającej w Krakowie centrali zostanie wkrótce uruchomionyoddział w Warszawie. Od marca br. obowiązywać zacznie także nowaoferta i cennik dla klientów agencyjnych i bezpośrednich.
Otwarcie własnego biura sprzedaży reklam jest związane ze zmianąstrategii sprzedażowej Epulsa. W dotychczasowej strukturzeprzychodów serwisu wpływy z reklamy stanowiły mniej niż połowę.Otwarcie własnego biura sprzedaży, nowa oferta zawierająca produktyreklamowe unikalne na tle konkurencji oraz atrakcyjna grupareklamowa mają pomóc w realizacji zakładanych celów - podano wkomunikacie.
Epuls zakończył prace wdrożeniowe własnego systemuadserwerowego, który pozwoli na emisje kampanii przygotowywanychindywidualnie pod konkretne potrzeby klientów. W tym samym celuzostała przygotowana nowa oferta, która zawiera produkty reklamowepozwalające na bardzo precyzyjne targetowanie oraz znaczniezwiększające efektywność prowadzonych kampanii. Nowy cennik wejdziew życie 1 marca 2008 roku.
Do tej pory sprzedaż reklam serwisu Epuls realizowana była przezsieć reklamową IDMnet. Współpraca między obiema firmami niezostanie rozwiązana, ale Epuls będzie od tej pory niezależny oddziałań sieci.