Technologie2003-07-23
0

Era - nowa strategia sponsoringu sportu

Era została strategicznym sponsorem polskiej reprezentacji koszykówki mężczyzn, Polskiej Ligi Koszykówki i Wisły Kraków

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., operator sieci Era, ogłosiła nową strategię sponsoringu sportu. Era została strategicznym sponsorem polskiej reprezentacji koszykówki mężczyzn, Polskiej Ligi Koszykówki i Wisły Kraków - drużyny piłkarskiej z największymi szansami na udział w Pucharze UEFA i Lidze Mistrzów (Champion's League), zdobywcy tytułu Mistrza Polski.

Strategia ta w nowatorski sposób definiuje partnerskie stosunki stron umowy, co między innymi oznacza, że kwoty przekazywane przez sponsora będą uzależnione od osiąganych wyników sportowych, a w przypadku sponsoringu ligi koszykówki - współpracę w zakresie kreowania i popularyzacji tej dyscypliny sportu.

W swojej strategii Era zakłada działania długofalowe, dlatego też umowy sponsorskie zawarte na jeden sezon zaopatrzono w klauzule umożliwiające ich przedłużenie. W ramach umów koszykarze reprezentacji Polski i piłkarze Wisły Kraków występować będą w specjalnie zaprojektowanych strojach z logo sieci Era. Znak firmowy pojawi się również przy okazji imprez organizowanych z udziałem stron podpisanych kontraktów.

Angażując się w sponsoring sportu, Era pragnie popularyzować te dyscypliny i wnieść istotny wkład w kształtowanie kultury aktywnego wypoczynku i zainteresowania sportem. Dlatego też wspólnie z Polskim Związkiem Koszykówki, Era zamierza stworzyć szkolną ligę koszykówki, tak aby zainteresować nią również dzieci, młodzież i rodziców.

W nowej strategii sponsoringu sportu Era stawia na dyscypliny, które nawiązują do wartości korporacyjnych Polskiej Telefonii Cyfrowej wyrażonych hasłem "Możesz więcej": współpracy, dynamizmu i nowoczesności.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas