Reklama2008-12-01
0

Eskadra Group przygotuje kampanię promocyjną Białegostoku

Eskadra Group zwyciężyła w przetargu na przygotowanie orazprzeprowadzenie w przyszłym roku akcji promocyjnej Białegostoku.Agencja komunikacyjna przedstawiła najlepszy projekt kreacji tejkampanii, a jej budżet wyznaczyła na 2,76 mln zł.

W przetargu na przygotowanie oraz przeprowadzenieprzyszłorocznej akcji promocyjnej Białegostoku oprócz agencjiEskadra Group brały udział firmy Mediafocus, Mediapol, konsorcjumEKSA i Sarto oraz agencja reklamowa Graffiti. Projekty zgłoszoneprzez wszystkich uczestników rywalizacji uzyskały podobne oceny podwzględem finansowym, natomiast w zakresie kreacji za zdecydowanienajlepszą uznano propozycję Eskadra Group, co przesądziło o jejzwycięstwie.

W wyniku wygranego przetargu Eskadra Group zajmie sięprzygotowaniem i przeprowadzeniem kampanii promocyjnej Białegostokuskierowanej do mieszkańców całej Polski. Akcja w drugiej połowiemaja przyszłego roku prowadzona będzie w outdoorze, radiu, prasie,telewizji i Internecie, obejmując również eventy w 10 miastach.Eskadra Group określiła budżet kampanii w wysokości dokładnie 2 764733,5 zł brutto.

Autor:tw

Więcej informacji:Białystok, Eskadra Group

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas