PR2012-12-11
3

Eskadra Publica zmieniła nazwę na Synertime

Synertime to nowa nazwa agencji public relations działającej dotychczas jako Eskadra Publica. Firma zyskała nową identyfikację wizualną zaprojektowaną przez Krzysztofa Fabianowskiego.

Nazwa Synertime ma podkreślać, że dotychczasowa agencja Eskadra Publica stawia na łączenie odmiennych, zróżnicowanych wartości, które w efekcie synergii przynoszą klientom wizerunkową wartość dodaną. Nowa nazwa ma też nawiązywać do lata. - Wierzymy, że ciepła, dobra atmosfera sprzyja efektywnej pracy - przekonuje Barbara Labudda, prezes agencji. - Lubimy to, co robimy i osoby, z którymi pracujemy. Zależało nam, by nowa nazwa pokazywała wyraźnie, że te wartości są dla nas bardzo ważne - dodaje Ewa Kaczmarek, wiceprezes firmy.

Synertime pod poprzednią nazwą działała przez 5 lat. Na początku ub.r. Labudda i Kaczmarek odkupiły od Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Oprządka ich udziały w agencji, a firma przestała należeć go Grupy Eskadra (przeczytaj o tym więcej).

Nowa nazwa agencji oznacza również nowe logo - przedstawiające piktogram złożony z dwóch odwrotnych postaci, które razem tworzą pochyloną literę „S” symbolizującą synergię. W tym znaku można też dopatrzyć się symbol nieskończoności oraz uśmiechniętej buzi. Logotypu zaprojektował Krzysztof Fabianowski, managing partner w agencji Minima.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas