Reklama2004-07-05
0

EskadraBTL dla Oknoplastu

Agencja marketing services Eskadra BTL realizuje kampanię dla firmy Oknoplast Kraków, producenta okien z Krakowa

W jej ramach powstały m.in. bilboardy sponsorskie, które będą emitowane w telewizji.

Bilboardy sponsorskie emitowane będą w TVN, TVN Meteo oraz TVN 24 przed i po prognozie pogody - zgodnie z przyjętą w kampanii strategią. ESKADRA BTL odpowiadała za kreację oraz produkcję bilboardów: sześcio- oraz ośmiosekundowego w dwóch wersjach, do emisji przed i po sponsorowanym programie. W ramach dalszych prac zostanie stworzony projekt klasycznego outdooru, opracowanie marketingowe benefitów jakie posiadają okna produkowane przez Oknoplast oraz stworzenie brandu na rynek zagraniczny.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas