Prasa2015-02-27
9

„Esquire” debiutuje na polskim rynku. Na okładce Dawid Ogrodnik

Marquard Media Polska wprowadza dzisiaj na rynek pierwszy numer polskiej edycji luksusowego pisma dla panów „Esquire”. - To magazyn dla nowoczesnego i inteligentnego mężczyzny - podkreśla Filip Niedenthal, redaktor naczelny tytułu.

Zapowiedzią pojawienia się na rynku magazynu „Esquire Polska” był wydany w grudniu ub.r. numer pilotażowy pisma, który trafił do wyselekcjonowanej bazy odbiorców ze świata kultury, sztuki i mody. Od dziś tytuł jest już w regularnej sprzedaży jako dwumiesięcznik.

Czytelnicy „Esquire” w magazynie znajdą wywiady ze znanymi ludźmi, materiały o sztuce, filmie, technologii, ekonomii czy sporcie. Redakcja przygotowała też m.in. rubryki o stylu i poradnictwie czy zapowiedzi wydarzeń kulturalnych. W Polskiej edycji będą też najbardziej charakterystyczne działy oryginalnej wersji „Esquire” jak „Man at His Best” czy „ESQ&A”.

Okładkowym bohaterem pierwszego numeru „Esquire Polska” jest Dawid Ogrodnik, z którym wywiad można znaleźć w środku. O zawodzie aktora i życiu opowiadają w nim również Jan Englert i Michael Caine. W numerze jest także m.in. rozmowa Pawła Smoleńskiego z ukraińskim pisarzem Jurim Andruchowyczem o wojnie, Rosji i przyszłości. Ponadto redakcja przygotował materiały o wystawie Andrzeja Wróblewskiego w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie i postaci malarza.

„Esquire Polska” debiutuje w objętości 168 stron, nakładzie 80 tys. egz. i w cenie 11,90 zł. Ceny reklam w tytule wahają się od 49 tys. do 85 tys. zł.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/polski-esquire-moze-liczyc-na-reklamodawcow-z-wyzszej-polki ##

Redaktorem naczelnym magazynu jest Filip Niedenthal, do niedawna szef działu mody miesięcznika “Harper's Bazaar”. W przeszłości był on m.in. redaktorem naczelnym “Podróży”. Oprócz niego zespół redakcyjny dwumiesięcznika „Esquire” tworzą: Grzegorz Sobaszek, Maria Fredro-Boniecka, Bartosz Gałkowski, Marta Kaczanowska i Marcin Kasprzak.

Dziś rusza też kampania reklamowa wspierająca debiut magazynu, która realizowana będzie pod hasłem „Nowy męski świat Esquire”. Działania obejmą telewizję, radio, prasę, kina, outdoor, internet i punkty sprzedaży. Kreację kampanii przygotował wewnętrznie wydawca. Potrwa ona miesiąc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

“Esquire” to luksusowy lifestylowy miesięcznik dla mężczyzn, należący do wydawnictwa Hearst Corporation. Tytuł powstał w Stanach Zjednoczonych w 1933 roku jako kwartalnik dla ciekawych świata dżentelmenów. Jego współpracownikami w przeszłości byli m.in. Hemingway i Scott Fitzgerald. Łącznie z Polską tytuł ma już 26. edycji na całym świecie. Poza USA ukazuje się też m.in. w Wielkiej Brytanii, Rosji, Chinach, Niemczech, Czechach, Rumunii, Hiszpanii i na Ukrainie.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/coraz-mniej-polakow-kupuje-playboya-dane-sprzedazy-pism-meskich ##

Autor:pp

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas