Reklama2019-11-29
2

Etykiety na Boże Narodzenie reklamują Nutellę (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa kremu orzechowo-czekoladowego Nutella (produkowanego przez Ferrero Polska).

W ramach akcji do sprzedaży wprowadzono limitowaną serię opakowań Nutelli z grafikami dotyczącymi zimy i Bożego Narodzenia. Takie etykiety mają zarówno słoiczki, jak i szklanki Nutelli.

Wspiera to kampania reklamowa oparta na spocie pokazującym, jak chłopiec przygotowuje i rozdaje prezenty bożonarodzeniowe swoim bliskim. Każdy prezent to pusty słoiczek po Nutelli ze specjalną dedykacją na etykiecie. Mamie będącej w ciąży chłopiec daje słoiczek z napisem „Pierwsze wspólne Święta”.

 

Działania reklamujące Nutellę obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za planowanie i zakup mediów dla Ferrero Polska odpowiada dom mediowy Vizeum (należący do Dentsu Aegis Network Polska).

Realizacją nowego spotu zajął się dom produkcyjny Film Produkcja.

Autor:tw

Więcej informacji:Nutella, Boże Narodzenie, Ferrero

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas