Internet2004-06-24
0

Euro 2004: portale oblężone

Brytyjscy pracownicy biurowi zamiast na pracy skupiają się głównie na poszukiwaniu w Internecie nowych informacji pochodzących z boisk Portugalii

Jak podaje firma Nielsen//NetRatings w pierwszym tygodniu turnieju brytyjski serwis BBC Sport zanotował ponad 900 tys. odwiedzin. Wśród pozostałych portali największą popularnością cieszyły się Yahoo! Sports i UEFA Euro 2004, które były odwiedzane odpowiednio 150 i 200 tys. razy.

Co ciekawe, największe oblężenie BBC Sports miało miejsce w trakcie drugiego meczu Anglików, przeciwko Szwajcarii. Jak wyjaśniła Gabrielle Prior, analityk Nielsen//NetRatings mecz Anglików z Francuzami nie był aż tak popularny, bowiem był rozgrywany w weekend i kibice mieli okazję obejrzeć go w telewizji.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas