Reklama2004-04-16
0

Euro RSCG 4D dla ESI Polska

Agencja Euro RSCG 4D przygotowała dla ESI Polska konferencję/launch Aquarel, nowej marki koncernu Nestle oraz animacje sprzedaży wody Nałęczowianka

Celem kwietniowej konferencji było Wprowadzenie partnerów i przedstawicieli handlowych w świat Nestle przekazanie wartości jakimi kieruje się w swoim działaniu oraz zaprezentowanie nowego produktu Nestle Aquarel łączącego w sobie naturalność, lekkość, krystaliczność wody źródlanej z gwarancją jakości produktów Nestle. Do zadań agencji należało przygotowanie koncepcji wydarzenia oraz opracowanie programu konferencji. Agencja odpowiedzialna była za realizację całości od strony kreacji, projektów i wykonania scenografii, a także przygotowania i obsługi programu towarzyszącego konferencji.

Konferencja połączona prezentacją produktu w formie świetlnego show z livestyleowymi zdjęciami zrealizowana została w dwóch etapach: oddzielnie dla Partnerów Handlowych i Przedstawicieli Handlowych. Dla obu grup przygotowane były inne programy i atrakcje towarzyszące konferencji. W programie znalazł się między innymi wieczór w kasynie w konwencji klubowej: wykwintny catering, dobry alkohol, ekskluzywne cygara, pełna obsługa barmańska, show taneczny i pokazy barmańskie.

Przed świętami wielkanocnymi rozpoczęły się animacje sprzedaży wód mineralnych Nałęczowianka, które potrwają do maja. Animacje prowadzone są przez hostessy pracujące przy półkach z produktem. Zadaniem hostess jest informowanie o produkcie i nakłanianie potencjalnych konsumentów do zakupu. Animacje wsparte zostały mechanizmem buy&get: Przy zakupie odpowiedniej ilości wody konsumenci otrzymywali Nałęczowiankę Sprint lub 1,5 l butelkę Nałęczowianki Niegazowanej.

Agencja Euro RSCG 4D rozpoczęła współpracę z ESI Polska w maju 2003 roku.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas