Reklama2003-09-24
0

Euro RSCG Marketing House dla Diageo

Agencja Euro RSCG Marketing House została wybrana przez Diageo Polska do obsługi programu lojalnościowego, który zostanie wkrótce wdrożony dla jednej z marek.

Euro RSCG Marketing House odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii programu, jego wdrożenie i realizację. Agencja będzie też odpowiedzialna za koordynację pracy partnerów, włączonych do obsługi programu. Diageo Polska jest reprezentowany na polskim rynku między innymi przez następujące marki: Johnnie Walker, Hennessy, Baileys, Gordon's gin, Moet & Chandon i Smirnoff.

Usługi agencji Euro RSCG Marketing House obejmują: budowę i zarządzanie bazami danych; analizy i data mining; obsługę programów marketingu bezpośredniego (w tym programów lojalnościowych); obsługę korespondencji masowej; druk personalizowany; konfekcjonowanie; wsparcie dla działów sprzedaży; audyt w punktach sprzedaży; merchandising; samplingi; dystrybucję door to door i door drop.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas