Reklama 2010-11-29
0

Euro RSCG Marketing House w sieci Euro RSCG Discovery

Agencja Euro RSCG Marketing House dołączyła do sieci Euro RSCG Discovery. Chce w ten sposób wejść ze swoją ofertą na rynki zagraniczne.

Wraz z wejściem do Euro RSCG Discovery – sieci działającej w ramach globalnych struktur Euro RSCG Worldwide i specjalizującej się w programach CRM, marketingu baz danych, data mining oraz szeroko pojętej analityce – Euro RSCG Marketing House nie zmienia swojej nazwy ani struktury. – Dołączenie do sieci daje nam dużą przewagę konkurencyjną, zarówno w dostępie do wiedzy, jak również narzędzi i międzynarodowych ekspertów – uzasadnia Przemysław Orłowski, managing director agencji. – Liczymy, że uda nam się wkrótce wyjść z usługami poza polski rynek – dodaje.

Euro RSCG Marketing House od połowy br. współpracowała już z Euro RSCG Discovery (więcej na ten temat). Firmy wspólnie przygotowywały m.in. projekt dla Easy Jet.

Autor: tw

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas