Reklama2005-05-27
0

Euro RSCG Warsaw dla ING Banku

Kampania jest skierowana do średnich firm i obejmuje prasę ogólnopolską (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Wprost, Polityka, Newsweek, Business Week, Puls Biznesu, Profit Forbes) oraz działania direct marketing i BTL

Kampania jest skierowana do średnich firm i obejmuje prasę ogólnopolską (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Wprost, Polityka, Newsweek, Business Week, Puls Biznesu, Profit Forbes) oraz działania direct marketing i BTL. Kampania potrwa do końca czerwca.

Kampania związaną jest promocją oferty dla średnich firm. Przekaz skierowany jest do osób zarządzających finansami przedsiębiorstw o rocznych obrotach od 3,2 mln do 30 mln zł, posiadających firmowe konta w innych bankach niż ING Bank.

Strategia Banku opiera się na dobrej komunikacji z klientem, która jest warunkiem ustalenia najlepszej, indywidualnej oferty. Skłonienie do spotkania z doradcą Banku, zaproponowanie elastycznej oferty, poprzez wsłuchanie się w potrzeby klienta to zamierzenie Banku i główny przekaz kampanii.

Z ING Bankiem możesz się najlepiej porozumieć i przez to otrzymać ofertę dokładnie dla Twojej firmy. W myśl tej filozofii potencjalni klienci dostają przesyłkę, w której znajdują jedną słuchawkę zestawu walkie-talkie. Pod hasłem "Nastawiamy się na odbiór" Bank wyjaśnia, że słucha Twoich potrzeb, tak jak prawdziwy i oddany partner, a nie kolejny bank wrzucający klienta do szufladki o nazwie "średnie firmy". Do przesyłki dołączony jest spersonalizowany list zapraszający na spotkanie, mające na celu omówienie oferty i przekazanie klientowi drugiej części zestawu krótkofalówek.

Reklama prasowa przedstawia doradcę ING Banku wyciągającego rękę z walkie-talkie w stronę czytelnika. Zostaje on zaproszony na rozmowę z doradcą i partnerskie negocjacje.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się Pan Western Media.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas