Reklama2005-07-05
0

Euro RSCG Warsaw dla Tymbark Fit z L-karnityną

Od 4 lipca ruszyła kampania reklamowa nowego napoju Tymbark Fit wzbogaconego o L-karnitynę ( Maspex Wadowice) przygotowana przez agencję Euro RSCG Warsaw obejmująca telewizję oraz prasę ogólnopolską.

Kampania informuje o nowym na rynku produkcie z linii Tymbark Fit w plastikowych butelkach Top Aseptic i podkreśla wizerunek Fit, jako marki wysokiej jakości, nowoczesnej, innowacyjnej, a zarazem naturalnej i kobiecej.

Grupę docelową kampanii stanowią głównie młode, aktywne, nowoczesne i  dbających o siebie kobiety. Spoty telewizyjne zostały przygotowane w 2 wersjach -15 oraz 30 sekundowych i pojawią się TVP, TVN, Polsat, TV4, Vivie.

 Film został wyreżyserowany przez Joannę Rechnio (autorkę teledysków) w nowoczesnym, dynamicznym stylu, a muzykę do reklamy skomponował Andrzej Smolik.

 Kampanii prasowej towarzyszą hasła przewodnie, a zarazem pytania i dylematy młodych kobiet, gdy zbliża się lato: "Bikini czy jednoczęściowy?", "Mini czy dłuższa?", "Dopasowana czy luźniejsza?". Odpowiedzią jest nowy Fit, który pomaga dbać o sylwetkę oraz dobre samopoczucie. Kampania prasowa została zaplanowana na lipiec.

 Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowe Initiative Media.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas