Reklama2017-01-30
10

Piotr Adamczyk jako karateka reklamuje pożyczkę gotówkową w eurobanku (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka, w której promowana jest pożyczka gotówkowa. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, Propeller Film i SMG Polska.

W głównym spocie z kampanii Piotr Adamczyk opowiada o chłopcu, który wygrał zawody w karate i jedzie na turniej do Włoch, więc jego ojciec bierze pożyczkę gotówkową w eurobanku, żeby móc pojechać tam z rodziną i kibicować. Krótsze spoty pokazują, jak Adamczyk próbuje swoich sił jako karateka.

W kampanii pożyczka jest określana jako wypożyczka, tak samo jak w kilku poprzednich akcjach reklamowych eurobanku. Reklamy podkreślają, że opłata za pożyczkę wynosi tylko 500 zł rocznie, czyli o połowę mniej niż wcześniej (rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 9,55 proc.), pożyczyć można 10 tys. zł na 60 miesięcy. Taka promocja potrwa do połowy kwietnia.

Piotr Adamczyk w reklamach eurobanku występuje od połowy 2012 roku. W poprzedniej dużej kampanii, jesienią ub.r., promował rachunek Ekstra Zysk.

Według danych Kantar Media w całym ub.r. cennikowe wydatki reklamowe eurobanku w mediach pozainterentowych wyniosły 87,7 mln zł, o 4 proc. więcej niż rok wcześniej.

Nowa akcja reklamowa będzie prowadzona m.in. w telewizji oraz internecie.

Kreacją reklam zajęła się GPD Agency, produkcją spotu - dom produkcyjny Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:eurobank, Piotr Adamczyk, pożyczka

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas