Reklama 2014-05-23
0

Eurolot w letniej kampanii życzy „miłego Eurolotu!”

Pod hasłem „Miłego Eurolotu!” zaczęła się kampania reklamująca letnią ofertę połączeń krajowych i międzynarodowych Eurolotu. Akcję przygotowały i realizują firmy AdHeads, Cube Group, Zanox i Arena Polska.

W kampanii promowane są połączenia Eurolotu między głównymi miastami Polski (Gdańskiem a Krakowem, Wrocławiem i Lublinem, Warszawą a Bydgoszczą,  Lublinem a Wrocławiem) oraz zagraniczne kierunki, m.in. do Amsterdamu, Helsinek, Zurychu, Paryża, Mediolanu czy Brukseli, a także uruchamiane na okres letni połączenia z Warszawy, Poznania, Krakowa i Gdańska do Dubrownika, Zadaru i Splitu.

- W komunikacji podkreślamy zarówno atrakcyjne ceny, jak i korzyści dla pasażerów, które są naszymi atutami. To np. brak dodatkowych opłat, zniżki dla niemowląt i dzieci, bezpośrednie połączenia zagraniczne z głównymi miastami w Polsce - wylicza Lidia Kłosowska, dyrektor marketingu Eurolotu.

Akcja reklamowa, zaplanowana na ponad dwa miesiące, obejmuje prasę (tytuły ogólnopolskie i regionalne), internet (reklamy geotargetowane, displaye w serwisach podróżniczych i biznesowych, aktywności e-commerce) oraz outdoor (20 billboardów, 6 siatek wielkoformatowych, nośniki na 45 autobusach, tramwajach i busach).

Kreację kampanii przygotowała agencja AdHeads, działania w internecie realizuje agencja Cube Group, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Polska, a aktywności e-commerce prowadzi firma Zanox.

Autor: tw

Więcej informacji: Eurolot

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas