Pod koniec sierpnia rozpoczyna się europejska kampania reklamowamarki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating pod hasłem"Doskonałe połączenie". Działania mają na celu przekonanie klientówdo stosowania kombinacji uzupełniających się rozwiązań grzewczych -grzejników i ogrzewania podłogowego.
Kreacja reklam i innych materiałów wykorzystuje motyw znakówmatematycznych dodawania oraz równania. Znak plus zawsze łączy dwieopcje - w zależności od realizacji są to instalatorzy lubwizualizacja dwóch produktów. W ten sposób podkreślony jest głównyprzekaz komunikacyjny - połączone zalety dwóch systemów tworzą nowąjakość.
Grupą docelową są zarówno odbiorcy profesjonalni - instalatorzy,sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych, jak i klienciostateczni. Plan kampanii obejmuje komunikację ATL i akcjemarketingu bezpośredniego.
We wrześniu i październiku ukażą się reklamy prasowe wMuratorze, Czterech Kątach i Ładnym Domu. W magazynie branżowymPolski Instalator oprócz reklam pojawią się też inserty oraznewsletter "Hot issue". Działania bezpośrednie są natomiastskierowane tylko do profesjonalistów, a w ich ramach zaplanowanoakcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowymserwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dlainstalatorów i dystrybutorów, w którym do wygrania będzie 25narzędzi wielofunkcyjnych firmy Leatherman.
Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rosji,Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji iFinlandii. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmow krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował działmarketingu Rettig Heating.