Reklama2008-10-28
0

Europejski budżet Asics dla OMD

Dom mediowy OMD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów markiodzieży sportowej Asics w regionie Europy.

OMD w przetargu na budżet, którego wartość wynosi 15 milionówfuntów, pokonał trzy inne, nie wymienione z nazwy agencje -informuje serwis Brand Republic.

OMD będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów Asicsa wWielkiej Brytanii, Belgii, Francji, Niemczech, Hiszpanii orazHolandii.

Wcześniej firma korzystała z wielu różnych lokalnych agencji,które zajmowały się planowaniem i zakupem mediów w każdym zregionów oddzielnie.

"Jesteśmy zachwyceni mogąc ogłosić, że OMD jest naszym nowympartnerem medialnym w Europie. Na 2009 rok planujemy nową kampanięmarketingową w Europie" - stwierdził Max Keen, menedżer ds.marketingu w Asics Europe.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:Asics, OMD

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas