Reklama2009-06-04
4

Europejski budżet medialny Haier dla MPG

Chińska firma Haier, jeden z największych na świecie producentówurządzeń AGD, przekazała swój europejski budżet reklamowy domowimediowemu MPG.

Należąca do holdingu medialnego Havas agencjapokonała w finałowej fazie przetargu wchodzące w skład WPPGroup domy mediowe Mindshare iMediaCom.

MPG będzie odpowiedzialny za strategię komunikacyjną, planowaniei zakup mediów dla lodówek Haiera z serii 3D Fridges. Początkowadziałalność w ramach europejskiego budżetu będzie miała miejsce weWłoszech, Francji i Niemczech.

Haier, najlepiej znany ze swoich lodówek i pralek, produkujerównież telewizory, komputery, telefony komórkowe i sprzętkuchenny. Na rynku europejskim firma nawiązała współpracę zsieciami handlowymi Kesa, Media Market i Carrefour.

źródło: BrandRepublic

Autor:km

Więcej informacji:Haier, MPG

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas