Reklama2008-10-02
0

Europejski budżet reklamowy Hyundaia dla M&C Saatchi

Agencja reklamowa M&C Saatchi zdobyła bez przetargupaneuropejski budżet kreatywny marki Hyundai.

Działania agencji będą obejmować rynek brytyjski, gdzie warty 12milionów funtów budżet straciła w ostatnich dniach agencja VCCP -informuje serwis Brand Republic. Do tego dochodzą trzy inneeuropejskie kraje: Włochy, Czechy oraz Polska.

Wygrywając przetarg na obsługę brytyjskiego budżetu reklamowegomarki w 2004 roku, VCCP pokonała w finałowej rozgrywce agencjęAbbott Mead Vickers.BBDO.

Partnerem M&C Saatchi będzie Innocean - wewnętrzna agencjareklamowa Hyundaia. Jednak wszystkie obowiązki dotyczące kreacji,planowania i zakupu mediów spoczną na barkach M&C Saatchi.

W ubiegłym tygodniu także amerykańska filiapołudniowokoreańskiego producenta samochodów (Hyundai MotorAmerica) dokonała podobnej zmiany. Przeniosła ona swój kreatywnybudżet z agencji Goodby, Silverstein & Partners do WorldMarketing Group.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:Hyundai, M&C Saatchi

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas