Reklama2011-04-14
1

Europejski Fundusz Leasingowy reklamuje się w internecie

Ruszyła internetowa kampania reklamowa Europejskiego Funduszu Leasingowego. Akcję przygotowała agencja John Pitcher.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Europejskiego Funduszu Leasingowego jest skierowana do przedsiębiorców. Akcja podkreśla, że fundusz oferuje dobrze dopasowany leasing z możliwością dopasowania płatności do możliwości każdej firmy. Natomiast branży medycznej i rolnikom proponuje dodatkowo pożyczki.


Ofertę Europejskiego Funduszu Leasingowego – skierowaną do sprofilowanych grup odbiorców – obrazują w kampanii poszczególne warianty kreacji, w których pojawiają się m.in. lekarze, prawnicy, informatycy oraz przedstawiciele firm budowlanych i transportowych.

Akcja od 6 kwietnia obejmuje reklamy displayowe w serwisach finansowych, e-mailingi, reklamy kontekstowe, reklamy w wyszukiwarkach oraz bannery w mobilnych wersjach stron biznesowych.

Za przygotowanie i koordynację kampanii – zaplanowanej do czerwca – odpowiada agencja John Pitcher.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas