Telewizja2011-08-25
0

Europejski rynek płatnej telewizji ma się dobrze

Pomimo trudnej sytuacji gospodarczej, europejscy operatorzy płatnej telewizji cały czas zyskują nowych klientów.

Z danych firmy badawczej Strategy Analytics wynika, że w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku 10 czołowych operatorów płatnej telewizji z Europy zyskało łącznie prawie 1,5 miliona nowych subskrybentów.

W Europie Zachodniej największym dostawcą jest brytyjski BSkyB, który na koniec I kwartału miał 10,1 miliona subskrybentów. Swoje najlepsze od czterech lat wyniki w I kwartale odnotowali z kolei francuscy operatorzy IPTV - SFR i Free.

Strategy Analytics odnotowuje, że dominującą platformą płatnej telewizji pozostają usługi satelitarne. Jednocześnie szybki wzrost popularności obserwowany jest w przypadku usług IPTV - oferujący je europejscy operatorzy zyskali w I kwartale milion nowych subskrybentów.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas