Reklama2003-02-25
0

Europejski zjazd Publicis

Stu wysokiej klasy specjalistów od reklamy z 20 krajów Starego Kontynentu zjechało do Warszawy na dwudniową konferencję europejskiej części sieciowej agencji Publicis Worldwide. Konferencja odbywa się we wtorek i środę 25-26 lutego w Hotelu Sobieski. Poświęcona jest wprowadzeniu przez Publicis nowej metodologii komunikacji marketingowej pod nazwą La Holistic Difference (Holistyczne Odróżnienie), której celem jest efektywniejsze docieranie do konsumentów z przekazem reklamowym.

"W ubiegłym roku, po zakupie kolejnych agencji reklamowych, Publicis Groupe stała się największą grupą komunikacji marketingowej w Europie. Pozycja lidera zobowiązuje, także w zakresie rozwijania metodologii reklamowej. La Holistic Difference wprowadzana w Publicis Worldwide jest takim wkładem do merytorycznego rozwoju naszej branży" - powiedział Marek Gargała, Dyrektor Zarządzający polskiej części Publicis i gospodarz dwudniowej konferencji.

Jak ujawnił, La Holistic Difference oznacza m.in. odejście od obowiązującej w branży idei zintegrowanej komunikacji marketingowej. "W świecie zalewu informacji, ciągłych zmian i bezustannie ewoluujących potrzeb konsumenckich zintegrowana komunikacja jest już zbyt sztywnym rozwiązaniem" - wyjaśnił i dodał: "Cieszę się, że na europejskie wprowadzenie La Holistic Difference wybrano właśnie Warszawę. To duże wyróżnienie nie tylko dla naszego oddziału, ale i całego polskiego rynku reklamy, który ma w Europie coraz większe znaczenie"

Podczas dwudniowej konferencji w Warszawie liderzy europejskich biur Publicis poznają szczegóły nowatorskiego, holistycznego podejścia do tworzenia i przekazywania reklamy. Metodologię La Holistic Difference przedstawią m.in. Bertrand Siguier - członek Zarządu Publicis Groupe, Dan O'Donoghue - Dyrektor Strategiczny Publicis Worldwide oraz Marc Loiseau - szef International Institute for Context Analysis, instytutu zajmującego się badaniami i analizą trendów społeczno-kulturowych.

Publicis Worldwide to część Publicis Groupe - największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej. Grupa prowadzi swą działalność w 109 krajach na sześciu kontynentach. Działania Publicis Groupe obejmują: reklamę, usługi marketingowe, planowanie i zakup mediów, sprzedaż mediów oraz komunikację specjalistyczną (public relations, komunikacja korporacyjna, finansowa, etniczna i zdrowotna). Do Publicis Groupe należą takie sieciowe firmy reklamowe jak: Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, tzw. multi-huby: Fallon i Bartle Bogle Hegarty oraz dwie ogólnoświatowe marki planowania i zakupu mediów: Zenith Optimedia Group i Starcom MediaVest Group.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas