Internet2012-04-03
2

Eurosport 2: konkurs na Facebooku dla polskich fanów Bundesligi

W kwietniu na kanale Eurosport 2 będzie można obejrzeć dwa ważne ligowe mecze Borussii Dortmund, w której składzie występuje trzech Polaków. Stacja promuje spotkania wśród polskich kibiców poprzez specjalną aplikację konkursową na Facebooku.

Udostępniona na facebookowym fanpage'u Eurosportu aplikacja „Głos Kibica Bundesligi” ma na celu promocję dwóch kwietniowych meczów Bundesligi, które prawdopodobnie zadecydują o tym, która drużyna zdobędzie tytuł mistrza Niemiec – spotkania Borussii Dortmund z Bayernem Monachium (transmisja na kanale Eurosport 2 - środa 11 kwietnia, godz. 20.00) oraz derbów Zagłębia Ruhry, czyli Schalke 04 Gelsenkirchen z Borussią Dortmund (sobota 14 kwietnia, godz. 15.30).

Zadaniem uczestników biorących udział w konkursie „Głos Kibica Bundesligi” jest przygotowanie najbardziej kreatywnej, ciekawej i angażującej zapowiedzi hitowych meczów Bundesligi. Zgłoszenia konkursowe publikowane są w interaktywnej gazecie, gdzie oprócz tekstu każdy uczestnik może także dodać odpowiednie zdjęcie. Do wygrania są nagrody w postaci koszulek klubowych Kuby Błaszczykowskiego, Roberta Lewandowskiego, Francka Ribéry’ego oraz zawodników drużyny Schalke 04 z ich autografami. Aplikacja daje także możliwość wydrukowania autorskiej zapowiedzi meczu w formie graficznej. Najbardziej popularne wśród użytkowników Facebooka prace osób biorących udział w konkursie będą ostatecznie oceniane przez jury konkursu.

To pierwsza aplikacja konkursowa oparta na mediach społecznościowych w wykonaniu polskiego oddziału Eurosportu. Autorem koncepcji konkursowej oraz organizatorem konkursu na zlecenie Eurosportu jest agencja faceAddicted, wybrana w toku porównania ofert.

Autor:km

Więcej informacji:Eurosport 2, Bundesliga

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas