Liderem oglądalności wśród kanałów sportowych był w kwietniu br. - tak jak rok wcześniej - Polsat Sport. Największy wzrost przypadł stacji Eurosport 2, która poprawiła swój wynik o 100 proc., zaś najwięcej stracił ESPN Classic.
Liderujący zestawieniu Polsat Sport zanotował w zeszłym miesiącu 0,53 proc udziału w rynku, czyli o 28,6 proc. więcej niż w kwietniu ub.r. Na drugiej pozycji uplasował się Eurosport z wynikiem 0,43 proc., po wzroście o 8,4 proc. Na podium znalazł się też kanał TVP Sport, który zanotował jeszcze większy wzrost, wynoszący 33,8 proc. Jego udział wyniósł 0,21 proc.
Najwięcej zyskał zajmujący szóste miejsce Eurosport 2, którego udział w kwietniu br. wzrósł dwukrotnie do 0,10 proc. Największy spadek zanotował natomiast ostatni w rankingu kanał ESPN Classic – jego wynik zmalał o 50 proc. do 0,01 proc.
Zobacz tabelę
Wśród widzów między 16 a 49 rokiem liderem także był Polsat Sport, którego udział wyniósł 0,53 proc. po wzroście o 35,9 proc. Drugą lokatę zajął Eurosport (0,32 proc., spadek o 15,4 proc), trzeci był Canal+ Sport (0,24 proc., wzrost o 15,7 proc.).
Liderem wzrostu była stacja Eurosport 2 (jej wynik poszedł do góry o 146,7 proc.), a najwięcej stracił Canal+ Sport 2 (w dół o 76,7 proc.).
Zobacz tabelę
Najpopularniejszą pozycją w kwietniu br. na antenie Polsatu Sport była transmisja z gali boksu zawodowego, która przyciągnęła 380 tys. widzów, co dało stacji 3,13 proc. udziału w 4+.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.