Telewizja2012-04-10
7

Eurosport lepszy od Polsatu Sport, Canal+ Sport na podium

Eurosport pozostał w marcu br. najchętniej oglądanym kanałem sportowym, drugie miejsce zajął Polsat Sport, a na podium znalazł się jeszcze Canal+ Sport. Największy wzrost kolejny miesiąc z rzędu zanotował Orange Sport.

Udziału Eurosportu w zeszłym miesiącu wyniósł 0,73 proc., czyli o 31,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Na drugiej pozycji utrzymał się Polsat Sport, który zaliczył wzrost o 28,8 proc. do poziomu 0,67 proc. udziału. Z kolei na trzecie miejsce z czwartego awansował transmitujący Ekstraklasę Canal+ Sport. Jego udział wzrósł aż o 102,8 proc. i wyniósł 0,29 proc.

Największy wzrost, wynoszący 250 proc., odnotował kanał Orange Sport (rok temu nadający pod nazwą Orange Sport Info), którego udział uplasował się na poziomie 0,1 proc.

Z kolei największy spadek zanotował zajmujący ostatnie miejsce Polsat Futbol, którego udział zmalał o 62,5 proc. i wyniósł raptem 0,01 proc.

Zobacz tabelę


W grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat Sport z udziałem na poziomie 0,7 proc. i wzrostem o 29,1 proc. Na drugiej lokacie znalazł się Eurosport (0,5 proc. udziału, wzrost o 56,1 proc.), a trzeci był Canal+ Sport (0,33 proc., +80,8 proc.).

Lider wzrostu, czyli Orange Sport w tej grupie zyskał aż 438,1 proc., natomiast najwięcej stracił Polsat Futbol (- 62,5 proc.).

Zobacz tabelę


Najchętniej oglądanym programem w kanałach sportowych w marcu br. był mecz tenisowy pomiędzy Agnieszką Radwańską i Marią Szarapową
, który w Eurosporcie zgromadził 890 tys. oglądających (dowiedz się więcej). Stacja ta umieściła w top 10 w sumie sześć pozycji, pozostałe cztery pokazał Polsat Sport.

Zobacz tabelę


  
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Autor:pp

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas