Telewizja2010-04-14
4

Eurosport liderem, duży spadek Polsatu Sport

Liderem oglądalności wśród kanałów sportowych był w marcu br. Eurosport. Największy spadek zanotował natomiast zajmujący drugą pozycję Polsat Sport.

Średni udział zajmującego pierwsze miejsce Eurosportu w ubiegłym miesiącu w grupie 4+ wyniósł 0,64 proc. i był o 8,3 proc. niższy niż rok wcześniej - wynika z danych AGB NMR.

Polsat Sport, który uplasował się na miejscu drugim z udziałem na poziomie 0,43 proc., zanotował spadek wynoszący 44,3 proc. Wynikał on zapewne m.in. z wyłączenia stacji z oferty Vectry i Multimedia Polska, 2. i 3. największej sieci kablowej w Polsce, co miało miejsce w styczniu br.

Trzecie miejsce zajął kanał Polsat Sport Extra, którego udział wzrósł o 6,9 proc. do 0,17 proc. Stacja ta też znikła z oferty Vectry i Multimedii, ale jesienią ub.r. znacznie poszerzyła zasięg w Cyfrowym Polsacie, dołączając do pakietu Familijnego.

Największy wzrost (o 142,9 proc.) w zestawieniu dotyczył Eurosportu 2. Jego udział w marcu br. wyniósł 0,07 proc. W sierpniu ub.r. stacja kupiła prawa do pokazywania spotkań Bundesligi.
 

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 liderem również był Eurosportu (z 0,48 proc. udziału), a drugie miejsce zajął Polsat Sport (0,43 proc. udziału). Na trzeciej pozycji uplasował się natomiast Canal+ Sport, który zanotował 0,22 proc. udziału.

Największy wzrost w grupie komercyjnej dotyczył stacji TVP Sport, której udział poszedł do góry dwukrotnie do 0,14 proc. Największy spadek zanotował natomiast kanał ESPN Classic (o 57 proc. do 0,01 proc.).
 

Zobacz tabelę

Autor:pp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas