Najpopularniejszym kanałem sportowym był w lipcu Eurosport. Największy wzrost udziałów – za sprawą Mistrzostw Świata w piłce nożnej - zanotowała sportowa antena TVP.
Wśród ogółu widzów Eurosport miał średnio 0,65 proc. udziału w rynku (+ 13,2 proc.). Na drugiej pozycji, ze spadkiem wynoszącym 26 proc., znalazł się Polsat Sport (0,52 proc. udziału). Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl podium zamyka TVP Sport, która z 0,26 proc. udziału stała się liderem wzrostu (+ 59 proc.).
Zobacz tabelę
Pierwsza trójka wygląda tak samo w grupie 16-49, ale tu wzrost TVP Sport jest jeszcze większy (+ 92 proc.). Duże wzrosty zanotowały także Canal+Sport2 (0,021 proc. udziału; + 75 proc.) i Extreme Sports (0,1 proc. udziału; + 58,1 proc.).