Telewizja 2014-04-07
0

Eurosport na czele kanałów sportowych. Canal+ Sport o 53 proc. do góry

Agnieszka Radwańska, fot. eurosport Agnieszka Radwańska, fot. eurosport

W marcu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji sportowych pozostał Eurosport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Sport, z kolei najwięcej stracił Sportklub.

Udział liderującego Eurosportu w marcu 2014 roku wyniósł 0,58 proc., czyli o 30,12 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

>>> TVN24 liderem stacji tematycznych, TVP Rozrywka i TVP ABC w ścisłej czołówce (Top 100)

Druga lokata należała do Polsatu Sport, którego udział zmniejszył się o 28,99 proc. do poziomu 0,49 proc. Na ostatnim miejscu podium ulokował się TVP Sport, który rok wcześniej był czwarty. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 0,30 proc., po wzroście o 11,11 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mógł Canal+ Sport, który awansował z piątego na czwarte miejsce. Jego udział w analizowanym miesiącu zwiększył się bowiem o 52,63 proc. do 0,29 proc.

Z kolei największy spadek zanotował plasujący się na ostatniej pozycji kanał Sportklub, którego udział zmniejszył się o 50 proc. do 0,01 proc.

Zobacz tabelę

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął już jednak Polsat Sport (0,46 proc. udziału; spadek o 44,58 proc.). Na drugiej pozycji uplasował się Canal+ Sport (0,39 proc.; wzrost o 105,26 proc. - największy w zestawieniu), który rok wcześniej był szósty. Natomiast z miejsca drugiego na trzecie spadł Eurosport (0,34 proc.; - 35,85 proc.).

Również i w tym ujęciu największy spadek miesięcznego udziału zanotował Sportklub. Teoretycznie jego wynik zmniejszył się o 100 proc. do 0 proc. udziału. W praktyce średnia dobowa widownia tej stacji wyniosła zaledwie 94 osoby.

Zobacz tabelę

 

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas