W marcu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji sportowych pozostał Eurosport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Sport, z kolei najwięcej stracił Sportklub.
Udział liderującego Eurosportu w marcu 2014 roku wyniósł 0,58 proc., czyli o 30,12 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
>>> TVN24 liderem stacji tematycznych, TVP Rozrywka i TVP ABC w ścisłej czołówce (Top 100)
Druga lokata należała do Polsatu Sport, którego udział zmniejszył się o 28,99 proc. do poziomu 0,49 proc. Na ostatnim miejscu podium ulokował się TVP Sport, który rok wcześniej był czwarty. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 0,30 proc., po wzroście o 11,11 proc.
Największym wzrostem pochwalić się mógł Canal+ Sport, który awansował z piątego na czwarte miejsce. Jego udział w analizowanym miesiącu zwiększył się bowiem o 52,63 proc. do 0,29 proc.
Z kolei największy spadek zanotował plasujący się na ostatniej pozycji kanał Sportklub, którego udział zmniejszył się o 50 proc. do 0,01 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął już jednak Polsat Sport (0,46 proc. udziału; spadek o 44,58 proc.). Na drugiej pozycji uplasował się Canal+ Sport (0,39 proc.; wzrost o 105,26 proc. - największy w zestawieniu), który rok wcześniej był szósty. Natomiast z miejsca drugiego na trzecie spadł Eurosport (0,34 proc.; - 35,85 proc.).
Również i w tym ujęciu największy spadek miesięcznego udziału zanotował Sportklub. Teoretycznie jego wynik zmniejszył się o 100 proc. do 0 proc. udziału. W praktyce średnia dobowa widownia tej stacji wyniosła zaledwie 94 osoby.
Zobacz tabelę