Reklama2007-07-15
0

Eurosport promuję Brazylię w Europie

Embratur, Brazyliska Izba Turystyczna, oraz Eurosport przeprowadząkampanię promującą Brazylię w Europie. W jej ramach Eurosportwyemituje specjalne programy, wywiady i kampanie reklamowe na tematBrazylii.

Kampania rozpoczęła się w całej Europie 15 lipca i będzie obecnana antenach Eurosportu i Eurosport 2.

Część kampanii stanowi przygotowana przez Eurosport seria programówSport Destination, w której prezentowane są najatrakcyjniejszemiejsca na świecie do uprawiania sportu oraz najważniejsze sportoweimprezy świata. Magazynom tym będzie towarzyszył specjalny90-sekundowy spot prezentujący sporty powiązane z Brazylią jakcapoeira, sporty plażowe, surfing, oraz samba.

Kolejnym ważnym elementem kampanii będą pocztówki, 15-sekundowyspot emitowany przed każdym wydarzeniem sportowym rozgrywanym wBrazylii, prezentujący najatrakcyjniejsze miejsca regionu, w którymodbywa się sportowa impreza.

Ponadto Eurosport stworzy specjalny serwis internetowy, którybędzie dostępny w czterech wersjach językowych w internetowejplatformie Eurosportu.

brazilianaduze

Plan komunikacyjny uzupełnia seria 30-sekundowych reklamówektelewizyjnych oraz internetowych), które będzie można oglądać od 15lipca do października.

Narratorami kampanii Embratur będą m.in. brazylijska Ministerds. Turystyki Marta Suplicy oraz prezydent Brazylijskiej IzbyTurystycznej Jeanine Pires.

Autor:kk-eurosport

Więcej informacji:Brazylia, Europa, Eurosport

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas