Telewizja2011-03-07
3

Eurosport stracił najwięcej, ale nadal liderem

Liderem oglądalności wśród kanałów sportowych był w lutym 2010 r. Eurosport, ale zanotował on jednocześnie największy spadek. Największy wzrost przypadł natomiast stacji Orange Sport Info.

Eurosport zanotował w zeszłym miesiącu 0,7 proc udziału w rynku, to o 46,8 proc. mniej niż przed rokiem, gdy na antenie kanału gościły zimowe igrzyska olimpijskie. Kanał ten stracił najwięcej w rankingu. Druga pozycja przypadła Polsatowi Sport, kanał zanotował wzrost udziału o 1,5 proc. do 0,48 proc. Podium z 0,17 proc. udziału zamyka TVP Sport, która straciła 36,5 proc.

Najwięcej zyskał zajmujący odległe, dziewiąte miejsce Orange Sport Info, którego udział poszedł do góry o 78,6 proc. do 0,03 proc.

Zobacz tabelę


Wśród widzów między 16 a 49 rokiem liderem był Polsat Sport, którego udział wyniósł 0,53 proc. po wzroście o 7,1 proc. Drugą lokatę zajął Eurosport (0,49 proc., spadek o 60,8 proc. - największy w zestawieniu), na podium znalazł się też TVP Sport (0,18 proc., spadek o 40,7 proc.). Liderem wzrostu była stacja Orange Sport Info, której udział się podwoił.
 

Zobacz tabelę


Najpopularniejszą pozycją w lutym br. na antenie Eurosportu była transmisja z zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich, która miała 580 tys. widzów 

Zobacz tabelę

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas