Telewizja2017-03-10
5

Eurosport1 liderem oglądalności wśród kanałów sportowych w lutym, rośnie Eurosport2

Na czele oglądalności wśród stacji sportowych w zeszłym miesiącu był Eurosport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował siostrzany Eurosport2, a liderem spadków był Polsat Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział Eurosportu1 w lutym 2017 roku wyniósł 0,74 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 15,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajął Polsat Sport, którego udział zmalał najbardziej w zestawieniu - o 15,91 proc. do poziomu 0,37 proc. Podium uzupełnia Eurosport2, który rok wcześniej był czwarty. Wynik tej stacji w lutym br. wyniósł 0,31 proc., po wzroście o 34,78 proc. - największym w zestawieniu.

10. pozycję zajął kanał Polsat Sport Fight, który nadaje od 1 sierpnia ub.r. W lutym br. jego udział wyniósł 0,04 proc.

0,03 proc. udziału zanotował Polsat Sport News, który 2 stycznia br. w naziemnej telewizji cyfrowej zastąpiony został przez nową stację Super Polsat.

Na 12. miejscu, z udziałem wynoszącym 0,02 proc., ex aequo znalazły się kanały Eleven i Eleven Sports. Obie stacje od września ub.r. zaczęły emitować reklamy.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w lutym br. też należało do Eurosportu1 (największy wzrost w zestawieniu - o 43,33 proc. do 0,43 proc.). Z czwartego na drugie miejsce awansował Eurosport2 (do góry o 31,58 proc. do 0,25 proc.), a podium uzupełnia Canal+ Sport (0,24 proc.; + 14,29 proc.). Również i tutaj największy spadek - o 24 proc. do 0,19 proc.- odnotował Polsat Sport.

Autor:mk

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas