Radio2015-09-28
13

Eurozet zwalnia dyrektorów lokalnych biur reklamy. „Rynek ewoluuje”

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Grupa Eurozet zdecydowała o likwidacji stanowisk dyrektorów zarządzających lokalnymi biurami reklamy. Część osób na nich zatrudnionych odchodzi ze spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z naszych informacji, Eurozet rozstał się m.in. z Katarzyna Rażniewską (odpowiedzialną za region łódzki), Tomaszem Trojanowski (Kraków, Kielce), Dariuszem Naworskim (Olsztyn), Januszem Lipińskim (Poznań) i Filipem Wiatrakiem (Wrocław). Część dyrektorów pozostałych lokalnych biur reklamy zostało natomiast wysłanych na urlop.

Już w maju br. zwolniony został Marek Kurowski, dyrektor sprzedaży lokalnej spółki, a jego stanowisko zostało zlikwidowane. Wówczas szefowie lokalnych biur zaczęli podlegać bezpośrednio Ewie Rosiewicz, dyrektor biura reklamy Eurozetu.

Rosiewicz informuje Wirtualnemedia.pl, że nadzór nad sprzedażą lokalną przejmą teraz dyrektorowie obsługi klienta odpowiedzialni za poszczególne regiony. Są to: Monika Jankowska-Janicka, Monika Grygieńcza, Katarzyna Wójcik-Śliwińska oraz Anita Jankowska, która jest przełożoną pozostałych dyrektorów . - To wybitnie profesjonalny zespół z wieloletnim doświadczeniem - zapewnia Rosiewicz.

Jaki jest powód likwidacji szefów lokalnych biur? - Nowa architektura działu służy pełnej integracji sprzedaży lokalnej i ogólnopolskiej. Rynek cały czas ewoluuje, a my chcemy być jak najbardziej konkurencyjni - wyjaśnia nam Ewa Rosiewicz.

Eurozet jest nadawcą Radia ZET, Radia ZET Gold, Radia ZET Chilli i Antyradia, a także współzarządzającym sieci Radia Plus.  Udział Radia ZET w rynku w okresie od czerwca do sierpnia br. uplasował się na poziomie 13,7 proc.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas