Reklama2020-03-05
4

Eva Longoria będzie reklamować autorską kolekcję butów na eobuwie.pl

Eva Longoria, fot. instagram Eva Longoria, fot. instagram

Amerykańska aktorka i modelka Eva Longoria została ambasadorką nowej kolekcji butów w ofercie firmy eobuwie.pl (należącej do grupy kapitałowej CCC). Kolekcja będzie dostępna w 15 krajach.

Kolekcja sygnowana przez Evę Longorię składa się z ponad 130 różnych modeli butów, z których ponad 60 jest dostępne w sklepach internetowych eobuwie.pl.

- Kolekcja jest utrzymana w charakterystycznych dla Evy Longorii eleganckich, stonowanych kolorach, dominują beże, biele, czernie, złoto. Ogromną uwagę sama gwiazda przykłada do równowagi między jakością, a wygodą, stąd spory nacisk w kolekcji na użycie materiałów najwyższej klasy - opisuje Ewa Gawron, manager marek własnych w eobuwie.pl.

Buty z kolekcji Evy Longorii będzie dostępna w sklepach internetowych eobuwie.pl w Polsce, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Szwajcarii, Grecji, Szwecji, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Ukrainie, Litwie, Rumunii i Bułgarii.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

These boots were made for walking 🥾 #EvaLongoriaxeobuwie

Post udostępniony przez Eva Longoria Baston (@evalongoria)

- Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Evą Longorią i jesteśmy przekonani, że połączenie unikalnego stylu gwiazdy z naszą wiedzą o rynku modowym, bazą klientów i przełomowymi pomysłami na sprzedaż zaowocuje sukcesem - podkreśla Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.

Kolekcję będzie wspierała kampania reklamowa z udziałem Evy Longorii.

eobuwie.pl reklamuje esize.me

Od połowy ub.r. prowadzona jest kampania promująca usługę esize.me dostępną w ponad 200 sklepach obuwniczych CCC i 22 salonach eobuwie.pl w Polsce. W reklamach występują prezenterzy telewizyjni Dorota Wellman i Marcin Prokop, nowa odsłona akcji ruszyła w drugiej połowie lutego.

Pod koniec stycznia grupa CCC, do której należy 75 proc. udziałów eobuwie.pl, ogłosiła swoją strategię na lata 2020-2022. Firma zapowiedziała m.in. uporządkowanie pozycjonowania swoich kluczowych marek, intensywne działania w internecie oraz osobną strategię dla eObuwie.pl i Modivo, a także dla marki Lasocki. Stwierdziła, że chce osiągnąć 8,5-9 mld zł rocznych wpływów sprzedażowych, z czego 35-40 proc. z e-commerce, a na inwestycje będzie wydawać 150-200 mln zł rocznie.

W efekcie rozstrzygniętego właśnie przetargu obsługę eobuwie.pl w zakresie planowania i zakupu mediów od MullenLowe MediaHub przejął Havas Media.

Eva Longoria będzie kolejną globalną gwiazdą w kampanii polskiej marki odzieżowej. Jesienią ub.r. odzież Reserved (produkowaną przez LPP) reklamowała modelka i celebrytka Kendall Jenner, a w 2018 roku tę markę promowała Cindy Crawford.

Autor:tw

Więcej informacji:Eva Longoria, buty, eobuwie.pl, CCC

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas