Internet2008-06-08
0

Evian umacnia więzi z Wimbledonem

Producent wody mineralnej Evian uruchomił nową, ściśle związaną zturniejem tenisowym Wimbledon, kampanię reklamową.

Kampania uruchomiona przez właściciela marki Danone Watersobejmuje prasę, internet i outdoor. Ma ona promować patronat markinad wielkoszlemowym turniejem tenisowym na trawiastych kortachWimbledonu, który w tym roku odbędzie się w dniach 23 czerwca - 6lipca - informuje serwis Brand Republic.

W październiku zeszłego roku Danone Waters podpisał pięcioletniąumowę sponsorską z władzami tenisowymi organizatora turnieju AllEngland Club. Dzięki niej materiały marketingowe Eviana pojawią sięw trakcie wszystkich spotkań oraz we wszystkich tzw. hospitalityarea podczas trwania turnieju.

Pod koniec maja Evian wprowadził też na rynek limitowaną serięswojej wody z dodatkiem w postaci różowej piłeczki do tenisa, wnawiązaniu do tradycyjnych kolorów marki.

Evian sponsoruje również dwa inne turnieje wielkoszlemowe -Australian open i US Open. Współpracuje też z amerykańskimtenisistą Jamesem Blakem.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:Evian, Wimbledon

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas