Internet2015-08-27
0

Ewa Chmurkowska dyrektorem Glossy Media

Ewa Chmurkowska awansowała na dyrektora sieci reklamowej Glossy Media, należącej do Agory. Zastąpiła Katarzynę Cieślik, która przeszła do Grupy Burda.

Chmurkowska dotąd była kierownikiem w Glossy Media, a wcześniej account managerem. Z branżą mediową związana jest od ośmiu lat. Zaczynała na stanowisku account managera w sieci reklamy internetowej IDMnet.

Jak wczoraj informowaliśmy, dotychczasowa dyrektor Glossy Media Katarzyna Cieślik w Grupie Burda objęła stanowisko digital sales directora.

Glossy Media jest siecią reklamy internetowej, skoncentrowaną na sprzedaży reklam kierowanych wyłącznie do kobiet.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas