Reklama2012-05-08
0

„Ewolucja wymaga impulsów” w kampanii BPSC

W prasie i internecie startuje wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa firmy BPSC oferującej systemy do zarządzania przedsiębiorstwem (ERP). Akcję przedsiębiorstwo przygotowało wspólnie z agencjami Fortune Cookie i Imago PR.

Kampania BPSC jest zaplanowana na trzy najbliższe tygodnie. Przez pierwsze dwa tygodnie będą emitowane reklamy wizerunkowe, zapowiadające ostatni etap, w którym zaprezentowane zostanie nowe rozwiązanie firmy wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem. Cała akcja przebiega pod hasłem „Ewolucja wymaga impulsów” podkreślającym innowacyjność oferty BPSC.

Kampania obejmuje dzienniki i magazyny biznesowe i IT oraz ich serwisy internetowe („Computerworld” / Computerworld.pl, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Forbes”, „Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł” / wnp.pl, money.pl, „Parkiet” / parkiet.com, „Puls Biznesu” / pb.pl, „Rzeczpospolita”).

Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajął się dział marketingu BPSC. Za serwis prezentujący nowe rozwiązanie firmy oraz działania B2B odpowiada agencja interaktywna Fortune Cookie, a za planowanie i realizację działań public relations oraz konsulting - agencja Imago PR.

Autor:tw

Więcej informacji:BPSC

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas