Reklama2012-11-27
2

Expand Large Baner i Expand Mobile Rectangle nowymi formatami reklamy mobilnej HandyNet

W ofercie biura reklamy sieci HandyNet oraz grupy Gazeta.pl (Agora) pojawiły się nowe formaty reklamy mobilnej umożliwiające prezentację produktu bez konieczności posiadania własnej strony mobilnej (landing page).

Dostępne w ofercie biura reklamy Gazeta.pl i sieci HandyNet nowe expandowane kreacje Expand Large Baner oraz Expand Mobile Rectangle to reklamy w formacie rich media, pozwalające na prezentowanie większej ilości treści. W momencie rozwijania reklama przykrywa treści redakcyjne, dopasowując się do ekranu smartfona. Tym samym oferuje większą powierzchnię dla treści reklamodawcy. Format ten rekomendowany jest przy kampaniach wizerunkowych, podczas których może zastąpić landing page.

Pierwsza kampania używająca expandowany format Expand Large Baner jest realizowana od 22 listopada br. dla marki Škoda w serwisach grupy Gazeta.pl. Można ją zobaczyć m.in. w serwisach mobilnych Gazeta.pl, Wyborcza.pl czy Moto.pl.

Dostawcą rozwiązania technologicznego jest firma MediaMind.

Autor:km

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas